søndag den 1. februar 2009

Flybilletter København-London i April

Efter at have været i London sidste weekend, savner jeg allerede London igen. Derfor har jeg på denne utrolig kolde morgen, fundet de billigste flybilletter København-London i april. Flybilletterne København-London er med udrejse d. 16. april og hjemrejse d. 19 april.

Den billigste flybillet København-London fandt jeg, som så mange gange før, hos EasyJet.com. Hos EasyJet koster flybilletten København-London 508 kr., hvilket må siges at være yderst rimeligt for en flybillet til London.

EasyJet flyver fra København til Stansted, hvilket er ganske udemærket. Fra Stansted kører Stansted Express hvert kvarter til Liverpool Street Station, turen fra Standsted til Liverpool Street Station tager ca. 45 min. En tur billet med Stansted Express kan købes online for £18.

Vores første alternativ til EasyJet, er en flybillet København-London med Cimber Air. Cimber Air flyver til Gatwick lufthavnen (gamle Sterling rute), og vi fandt den billigste flybillet København-London med Cimber hos Travelstart.dk, hvor flybilletten koster 963 kr.

Fra Gatwick Airport til London anbefaler jeg jer at tage Gatwick Express til London Victoria. Gatwick Express kører hvert kvarter og turen til London Victoria tager ca. 30 min. Togbilletten koster £16,90 for en enkelt billet og £28,80 for en retur billet.

Den sidste flybillet København-London som jeg har valgt at medtage, er en flybillet til London med SAS. Flybilletten med SAS går til London City Airport som ligger meget tæt på centrum. Flybilletten København-London med SAS koster 1.353 kr. Fra London City Airport, går der toge til flere London Stationer.

Hvis I har brug for at danne jer et overblik over Londons Metro stationer, kan I kigge forbi London Underground, hvor der er kort og informationer om transport i London.

Jeg har valgt at vise flybilletter København-London til 3 forskellige lufthavne i og omkring London. EasyJet tilbyder den billigste flybillet København-London og er 500-800 kr. billigere end Cimber Air og SAS.

Grundlæggende vil jeg anbefale jer at købe den billigste flybillet København-London. Personligt ville jeg dog undersøge transporttiden til hotellet før jeg lagde mig fast på en flybillet. Skal i f.eks. bo ude ved Canary Wharf, ville jeg nok vælge flybilletten til London City Airport med SAS frem for den billigste flybillet København-London med SAS.

Læs tidligere indlæg om billige flybilletter til London og få inspiration til London turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar