fredag den 3. august 2007

Billige Flybilletter Til Johannesburg

Går du som jeg med planer om at rejse til Sydafrika, så er der rigtigt billige flybilletter at finde til Johannesburg lige i øjeblikket. Jeg skal selv til Sydafrika i November og har derfor lavet en undersøgelse af hvad flybilletter til Johannesburg koster fra 8. - 29. november.

Som sædvanlig vises her de 5 bedste tilbud på en returbillet, de er listet nedenstående:

TravelStart.dk
Pris: 5.660 kr.
Antal mellemlandinger: 1
Flyselskab: Iberia

Seat24.dk
Pris: 5.772 kr.
Antal mellemlandinger: 1
Flyselskab: Iberia

Flyprice.dk
Pris: 5.786 kr.
Antal mellemlandinger: 1
Flyselskab: Iberia

MrJet
Pris: 5.792 kr.
Antal mellemlandinger: 1
Flyselskab: Iberia

GoLeif.dk
Pris: 5.796 kr.
Antal mellemlandinger: 1
Flyselskab: British Airways

Iberia har åbenbart et hav af ledige billige flybilletter til Johannesburg, mange af udbyderne har i hvert fald billige billetter til Johannesburg. Ønsker man ikke at flyve med Iberia over Madrid er den billigste alternativ British Airways over Heathrow.

Jeg har ikke noget problem med Iberia, men med en prisforskel på kun 136 kr., ville jeg alligevel foretrække at flyve med British Airways over Heathrow. Det skyldes dog udelukkende et bedre kendskab til British Airways, og på så lang en tur er det rart med noget man kender.

Uanset hvad I vælger, er det en utrolig billig billetpris til Johannesburg. I mit rejsebudget havde jeg afsat 2.000 kr. mere til flybilletten, så der bliver lidt ekstra penge til resten af turen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar